en dagens

j ´ säger
Dagens humör: GLAAAD C:
Dagens planer: Jobba klart sen åka hem och gosa med min bebis Diam.
Dagens tv: Big brother
Dagens låt:LMFAO – Party Rock Anthem
Dagens önskan: jag önskar att..hm..nej inget..
Dagens väder: SOL SOL SOL! C:
Dagens outfitta: fåru se sen!
Dagens humör: fina fiskar-humör
Dagens planer: dricka latte macchiato, sen decka i sängen
Dagens tv: family guy, BB om jag orkar
Dagens låt: na n na na na na na na fjällan
Dagens önskan: har fått de jag önskat ! så inget
Dagens väder: SOL! men nu på kvällen lite molnigt
Dagens outfitta: 1. svarta mjukisar, grå tisha. 2. leggings och typ orange-parsikofärgad stor tisha 3. svarta mjukisar och svart/vit -randig tisha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback