18/4

ja, i måndags var jag i stockholm. Med jennifer, älskar staden ! även om dom vrider om den varje gång så man inte hittar. tur jennifer hade koll fast hon inte vet alls egentligen haha ! hade en asbra dag, galet kul! satt vid vattnet med varsin latte och snacka om allt. CARPE DIEM  säger jag bara. sen satte vi oss med alla duvor och käkade donken. för fint. en perfekt dag med andra ord!
drog senare hem till bolanche och käka pizza och deckade till big brother. fetto-dag med pizza och donken där. men de är så de ska vara !
___________________________________________________
och imorse, eller ja, på förmiddagen när Jennifer väl vaknade förklara hon på teckenspråk va hon vela ha för frukost,och jag fatta ganska mycket faktiskt haha även om de tog lite tid. Senare på dagen kom johanna hem, sen ninni och nattis, så vi fikade lite och körde tävling med munkar, ni vet när man inte får slicka bort sockret runt munnen. haha såååå kul!sen kom anna och sen skjutsa vi jennifer till tåget och jag, johanna och anna drog till kupp-hålet och så. blev lite kläder !
nu kör vi på med jobb och lite sånt resten av veckan för att sen fira påsk med familjen. har ju inte gjort de på två år. så de ska bli kul :)
kanske kommer nå bilder från sthlm och på kläderna sen någon dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback