törsdäi

då har jag jobbat varje kväll sen i tisdags, men nu tar jag helg :)


Idag åkte jag och johanna in till stan eftersom båda skulle jobba så vi käkade lite innan, sen gick vi till bussarna och hon åkte till falun och jag gick runt och kikade lite eftersom jag inte började förens efter 45 minuter typ.

sen jobbade jag till nio och nu ska jag snart sova!
Har kollat på idol eftersom jag missade de när jag jobbat, men imorgon ska jag först gymma med johanna och kanske Ninni och på eftermiddagen kommer hjärtat !! MYS !

latero babes

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: stefania

hard work work work! men du, råttz, du måste byta länk på mig till min blogg :D pöss

2010-09-09 @ 23:47:53
URL: http://theworldaccordingtopaola.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback