tisdag

igår på dagen gjorde jag inte så jätte mycket, men vid 15 tiden gjorde jag lite mat sen drog jag och jobbade.

Idag är sista introdagen på jobbet sen får vi ser hur det går, men de känns bra faktiskt :)

Och igår natt tror jag att jag måste ha sprungit maraton eller något för jag har sån sjuk träningsvärk i mina lår, dom är så spända så de känns som om jag har hockey målvakts skydd på benen haha eller något sånt ^^

nu ska ni få några låtar som öppnas i spotify när ni klickar på dom :)



John Legend – Everybody Knows

Medina – Sagoland

Den svenska björnstammen – Kärlekens matadorer

Den svenska björnstammen – Dansmusik

Familjen – När Planeterna Stannat



latero 

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback