jag skulle hellre dö än att ensam nödlanda


Igår, chilla gärnet på stan med lite jobbintervju och fika.
PÅ kvällen satt jag och kolla på fortet, sen kom anna förbi och vi blev helt enkelt hungriga haha!
så cyklade till max vid halv tio och satt där tills de stängde vid tolv haha, jag johanna och anna.

kändes verkligen som förr tiden, högstadietiden haha !

Men ja, mätta blev vi ju iallafall !

vet inte vad jag ska göra idag, ingenting antar jag väl, får se!!!


jo, laga mat ska jag göra, aa de ska jag ! Kanske gå bort med kartongerna från min säng så mamma slipper se dom ligga på altanen haha!


vi får se ! Nu ska jag kirra masssssssa musik till min pådd!


lateroooo   PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback