ett misslyckat försök till att vara duktigt

Ja, jag säger då det, tror inte turen står på min sida idag va.

sen typ 14.15 har jag stått och lagat mat, skalat potatis, förbetett en sås och massa sånt.
Kom även på att lingonsylt skulle passa asbra till maten jag gjorde. mmmm, så jag tog fram en påse frysta lingon ur frysen ich tinade dom och fixade sen ihop en as god sylt ! ställde in i kylen och lät den stå.

fortsatte med maten, fixade och donade, sen va kl typ 15.15 då sätter jag och pappa oss och äter, gott vare, sjukt gott !

och nu till hela poängen med allt;

jag plockar bort litre från bordet och ställer in saker i diskmaskinen, plockar ordning på spisen, sen ska jag ta sås vispen och sleven in i diskmaskin, ja men klart som fan jag tappar allt så de blev typ sås i hela köket, och på hela mig, sen ställer pappa in typ saker i kylskåpet, och tar ut en skål därifrån och säger vad är det här då?

hahah , ja men tror ni inte att jag glömde ta fram sylten som jag stått och slitit så med?

jag säger bara en sak alltså, VÄRDELÖST!



SÅS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback