söndag

nu är det söndag kväll och jag sitter och tittar på beck, förstår inte att dom filmerna  är så bra, fast man sett dom tusen ggr :)

jensan åkte hem med fyra tåget idag, och jag blrjade jobba fyra.. innan det hämtade vi upp johanna på stan och sen åt vi på Burger King.

jobbade 16-20 sen åkte jag hem och nu tar jag det bara lugnt.

i fredag jobbade jag ju också och sen kom baby hit, så åkte vi hem tillsammans, och sådär. på kbällen tog vi de bara lugnt med idol!

sen igår så va vi och badade Jag, jensan, mamma nattis och anders :)

efter det åkte alla hem till oss och käkade:)

sen tog vi de bara lugnt, sen rakade vi jensans  hår lite  grann :)


chilla



PUSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback