onsdag !

Idag vaknade jag upp vid halv elva, sen snoozade jag till elva!

gick upp och drack lite kaffe och dunkade musik, har fastnat för rasmus seebach nya låt "engel". Dör vad fin den är!!

Rasmus Seebach – Engel  (öppnas i spotify)

sen drog jag till kupolen och skickade iväg min ipod touch :( lite sorgligt faktiskt men men haha !

efter de köpte jag ett par skor på scorett, de kommer en bild ikväll efter jobbet kanske !

dom kostade 399:- rundade upp till 400:- och skänkte den kronan till rosa bandet ! kändes självklart!

sen åkte jag hem och nu har jag lagat mat så blir att käka och sen sitta ner och andas lite innan jobbet !



juste jag köpte ett par hörlurar också!
LATER!


PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback