lördag

sitter i soffan med cricko och kollar lite på tv, och dricker kaffe.

Jensan är och jobbar. buhu men hon kommer jem snart iaf.

haha och hon är så snäll så hon bad mig städa hennes rum ifall jag inte hade ngt för mig. haha! (önsketänkande av henne)

fast jag har ju överaskat henne förut och städat. men nu örk inte ja nå.
_______________________________________________________________________________

och jag hörde att de hade snöat lite i borlänge igår. jag missa första snön :(
Längtar som fan tills de blir snö på riktigt, så jävla mysigt.. tända ljus och bara sitta under en filt och titta ut, åh fan vad mys!





Bilder tagna av mig förra vintern.

och jag vill till sthlm, mysigast skulle vara där ioch julhandla lite men jag kan tänka mig hur tjockt  med folk och trängsel överallt men endå. myspys. får dra med mig jensan vare siog hon vill eller inte ;)



later !



PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback