månda=ledig

imorse fick jag något konstigt ryck och gjorde gröt, och kände mig då väldgt duktig när min frukost bestod av då, gröt, ägg och juice.

fast såklart finns det en hake i det hela, och det är att mjölken var slut, så kunde inte dricka oboy och då kan jag inte svälja ner mina mackor. haha, och just därför blev det som det blev idag.

iallafall, sen skulle jag börja med att baka en kladdkaka åt johanna, tror hon ska ha med den till jobbet imorgon, men det fanns inget smör, men nu kom pappa hem och han hade handlat så nu ska jag fortsätta med kladdkakan , iaf efter jag druckit mitt kaffe<3

och för att fortsätta på det spår jag börjat så la jag in nya låtar på min ipod, sen la jag in den på sängen i mitt rum, gick till tv-rummet och sen ut och hämtade posten, gick upp och då låg ipoden i tv-rummet igen? sen började den bläddra av sig självt :s :o ja lite rädd blev jag !




sen skrattar vi inte åt skeden, den har jag haft sen jag var bebis


jag hatar dig, du är konstig!!


nils nisse bengtsson


min bebis


rambo, eller fippi som jag säger


nu ska jag baka, PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback