här har jag inte skrivit på länge

nu är det söndag kväll och jag ska snart sova för jag är sjukt trött!

men iallafall, jensan har varit här hos mig i en vecka för hon har haft höstlov men idag åkte hon hem :(
jobbigt att sova själv nu. Det är ju helt sjukt att de blir så tomt.

har haft en fin vecka med hjärtat iallafall!!


måndags- Falun, shoppa lite, käka och kolla runt. Johanna var också med

tisdags- mysig frukost, sen baka och laga mat.

onsdags - slappa hela dagen, sen kom ninni och nattis förbi.

torsdags- Bowling med Ninni och nattis, sen käk på stan.

Fredag- jag va ledig och vi skjutsade mamma och pappa till station. handlade lite på kupolen.

lördag- slappa och kolla tv, sen maskerad, skrubben s2 och flamingo.

Idag- myst hela dagen, käkade bakismat !


och nu kommer de suga att somna, för de ligger ingen bredvid, och det kommer suga att vakna för samma orsak.  Det kommer suga att inte ha någon att äta frukost med.


______________________________________________________________________


På onsdag ska jag till tandläkaren, falun. Tror det börjar närma sig nu.

nu får ni lite bilder från veckan:



¨









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback