tisdae



min morgon började blä!

med tio minuter tills bussen skulle gå så rostade en macka och tog fram smörpaketet, men jag tappade båda så dom hamnade under bordet, uh bad!

tog bussen till min praktik och sen har väl dagen bara flytit på tills vi skulle plocka in buffen, och jag ska ställa riset i ett vattenbad, men jag gick in med de i köket? trött eller?

Sen skulle jag ställa in lite mat i svalen, men ställde in det i kylen, fast jag vet att de inte var svalen. alltså... jag tro jag glömde hjärnan hemma idag..

Yeah, men nu sitter jag här, på fredag ska jag vara med anna som fyller 20, äntligen :) på lördag åker jag till örebro, är typ yeah! festivalen. ringde min mentor och fråga om jag kunde va ledig på måndag. självklart sa hon. bra!

åker hem på måndag kl 12, sen kl 16 då fyller jag i min tatuering FINT!

imorgon och på torsdag ska jag sola, steka som fan!





men nuuuu mina vänner ska jag laga mat åt  mamma och johanna som kommer hem 16.20 typ.. sen drar jag och johanna opch köper ett ps3 och kanske en TV . PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback