söndae

sitter och kollar på repris av eurovision songcontest. suger ju.. salem hade ägt ut alla jävla länder!

Ärligt, va är de för musik dom har med egentligen, ballader och turkiet har värsta rocklåten. Jag menar, hallå. GÅ HEM!

Iaf, i fredags efter praktiken, solade jag och johanna, sen åkte jag hem och duschade gjorde mig i ordning .. mamma och pappa kom hem och sen åkte vi till anna och firade henne, hon fyllde 20 :D

sen gick jag hem, ÅT PÅ 5 MINUTER. sen åkte jag till station och åkte till jensan, vi åkte hem kolla klart på en film och somnade.

Jensan skulle jobba på lördagen och på kvällen skulle vi på yeah! men jensan vaknade och var sjuk så vi va hemma hela dagen och tog det lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback