rip leklandet

 idag när jag kom hem med tåget från jensan så gick jag i rask takt till stan för att ta bussen hem.. kom hem bytte om och åkte och solade, sen skjutsa ninni och nattis hem mig!

 sen hade jag precis hällt upp en kopp kaffe, slagit på datorn och skulle in och kolla runt lite, då ringer johanna och säger att leklandet brinner, så jag sprang upp till hållplatsen för att ta bussen till johannas och mammas jobb, som ligger alldeles vid leklandet  och precis när jag kommit till hållplatsen kommer ninni och nattis förbi i bilden så hoppade in i den. sen fick vi stå i en fet bilkö eftersom alla skulle åka dit och kolla när det brann. JÄVLAR säger jag bara alltså. och nu brinner de fortfarande och dom håller fortfarande på att släcka skiten. stinker rök enda hem till mig :|




så såg de ut när vi satt i bilkön när man såg det på håll




fy vad det brann



när jag va påväg därifrån




när jag kom hem från kupolen va de full fart fortfarande




sen så har jag ju fyllt i min tatuering idag också :) PUSSSSSSSSSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback