onsta

alltså fan... säger jag bara.

när jag äntligen gick och la mig innan tio igår, ja INNAN tio och somnar typ direkt, så vaknar jag först runt elva, maja höll på att kvävas tror jag. Sen vid två.. kissnödig och de värkte i hela mitt ben så jag trodde jag skulle spy alltså, fyfan vad det gjorde ont.

Sen somna jag kanske efter en timme när jag hade så ont att jag knappt kände benet.
happ äntligen sova tills klockan ringer nu eller? NEJ!!!!!!!!!!!!! vaknade kl 4 igen.. låg och kolla mot fönstret och såg hur de började bli ljust ute.. sen somna jag väl igen. tack! sen fick jag mig 2 timmars till sömns för sen ringde klockan.

detta resulterar alltså i att jag är grinig och irriterad, mitt huvud dunkar, ögonen svider och jag är trött som ett jävla as. men inte kan man gå och lägga sig nu inte, för då kan jag antagligen inte sova ikväll och då blir det samma veva i natt igen. fast det lär de ju bli ändå.


annars då? jotack, efter min praktik gick jag och solade, mer bränna nu. efter vi ätit ska jag åka och fixa ett ljusgult sidenband. om mamma  följer med!

Imorgon ska jag sola, sen ska jag köpa mig en ipod touch, har ju ingen riktig mp3a så. DET ÄR JAG SÅ JÄVLA VÄRD! denna månaden ska jag leva som en kung och bjuda mig på allt jag vill ha. vi hörs. PUSS





none of dem drugs get me high.. hehe







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback