måndag nej, juste det är tisdag haha!

Nej nu tycker jag har pinat er länge nog, har gått i typ  2 gånger sen jag sa att jag inte skulle blogga nått mer. och Varje gång så är de hur många som helst som gått in och kollat i min blogg ändå :) GILLA HHAHAHIHI

det som väntar mig den närmsta månaden är Praktik, sen väntar en studentvecka sen är skolan överkladdad med någon söndertuggad blyertspenna. hur nice är det inte?

Det kändes nyss som att vi började 3an, jag hade varit i cypern och hade en asnice bränna.
Sen en stenkast bort var det jullov och jag och Jensanbaby låg  flera dagar och kollade på Desperate housewifes boxen. Alltså, nu är det Maj, den 11 maj för att vara exakt och det känns som det var 1 månad sen de var julafton liksom. Menar det att imorgon när man kollar sig i spegeln är man väl pensionär.

Vad har då hänt mig den senaste tiden, vaa?

Ja inte alltför mycket, skolan på veckorna , jennifer på helgerna.
Men annars har jag väl Tatuerat mig, Ska bli gudmor, Jobbat en hel del, köpt en taklampa (intressant) och sånt där normalt som allt gör, ni vet?

här får ni lite bilder.. eftersom jag inte har en aning om vad jag ska skriva PÖSS






Ska blir gudmor åt lilltjejen :)




Mammas och pappas namn :)


Chillar väl


Hann med en kryssning under påsk :)









Kommentarer
Postat av: Linda

ni är så fina ihop :)

2010-05-24 @ 18:50:46
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback