löve it

jag älskar att folk läser min blogg fast jag inte skriver. men ska börja med det nu igen.tänkte.jag.försöka.med.


först får ni en fin lista:

4 saker jag ser fram emot:

- pis änd löv om en månad
- studenten, så jag kan få jobba
- bada i långsjön
- bli brun

4 saker som irriterar dig:

- mitt sår på läppen, (buhu)
- toalett papper som blivi blött (äckligt mest)
- alarmet varje morgon
- mitt godis är slut 

4 saker jag säger ofta:

- "me gerej då!!"
- "va?"
- "aa eller hur"
- "åh va trött jag ääär"

4 saker jag gör varje dag:

- datorn
- dricker kaffe
- Äter
- går på toa (smart va?)
4 saker jag har med mig jämt:

- Mobil
- väska
- hjärnan
- ögonen
4 saker jag rör varje dag:

- maja
- datamusen
- Mig själv
- Toalettpapper

4 personer jag vill träffa oftare:

- Jensan
- Alla i gagnefs komun
- mormor
- din mamma


4 saker jag värderar högt:

-
min kärlek
- Mina otroliga bröst
- familjen
- kaffe





sådär, kul va?


idag har jag solat, solarium. BLEV BRUN! ska sola onsdag och torsdag också! ÄNNU BRUNARE!

ska lägga upp bilder sen tänkte jag, nu ska jag duscha, bli fräsch liksom ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback