rakat

japp, efter en veckas jobb så blev det äntligen helg, dock utan babylove.


Men på fredagskvällen runt 22 bestämde jag mig efter att ha funderat typ en dag att raka sidan på mitt hår,  de blev väl rätt asnice! sen Igår efter att jag anna och ninni vart på kupolen så skulle anna färga håret, då slängde jag i lite svart färg på den rakade sida, blev rätt coolt, fast jag ska nog göra det mörkrött istället. får se!


Och på fredagen slutade vi 13.15 på jobbet, efter det åkte vi hem och hämtade pappa och ferdi, skjutsade hem han sen åkte vi och handlade. Därefter drog vi till kupolen ( kors i taket att jag ville dit, det suger, och jag hatar det)

men jag fick med mig snigga shorts och en adidaströja !

precis lika som jag har fast andra färger^^

nu
orkar
inte
jag
skriva
mer

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback