onsta

yes, igår fxade vi ett av våra lakan till vagnen.. blev sjukt snyggt!

sen åkte jag hem och satt och halvsov hela dagen, och på kvällen satt vi klassen i en park och grillade och drack och hade de mysigt bara.. sen drog jag, amanda x2, camilla och hanna till domnarvet till någon fest. (yes äntligen får man komma in till lite värme, tänkte jag). aa sen kom vi dit och där satt dom ju ute runt någon eld också haha. fail! men lite varmare där iaf eftersom vi inte hade någon brasa mer än en engångsgrill och några papptallrikar ^^

men de roligaste måste ju vart när vi kom till domnarvet, då satte jag och hanna oss bredvid två tjejer som typ hade bott i värlmand haha så dom fick tillbaks dialekten när dom drack. haha Jag tror de gjorde min dag  alltså, jag satt och log hela tiden.
en av dom sa :

"här är ju allt nära, typ 10 minuter till farmor. Fast farmor är ju dum i huvudet, men mormor är nice, hon är bra"

på värmländska då, hahahah säger jag bara!!!!


nu ska jag äta frukost sen färga håret, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback