ett öga dött

ja har så ont i mitt öga.. en vagel säger dom att de är. inann för under ögonlocket på undersidan, känns förjävligt mitt i allt jävligt!




idag då.. vakna väl typ 10, sen käka jag frukost och följde med mamma och mormor till nått ställe för vi sklle fixa en ram till någon tavla, och efter de åkte vi till torsång och köpte massa blommor och sånt dära.

kom hem och då kom ninni och nattis precis efter oss, så vi fikade lite, eller drack kaffe(<3) jag iallafall.
solade lite, satt ute och njöt bara.. sen så kom vi på att vårat träd hänger över altanen så det blir lortigt där hela tiden. så jag har sågat ner ett helt jävla träd med mina bara händer och armar. jag menar muskler får man inte av att sitta vid datorn och pilla navel.

nej ni.. dom får man av att göra små saker typ aa.. såga träd, bära tunga grejer och sånt som jag gör. lovar jag är sjukt stark. fast det inte syns :)




men, nu ska jag äta..
och du din jävla fitta kan dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback