det är skönt att skölja stjärten i sjön, sjön sköljer stjärten skönt !



för fin dag, fint väder, fick sluta 13.30 ist för 13.45 för det luktade diesel i hela lokalen.. fast jag tyckte de luktade gammal människa^^

sen åkte jag mamma pappa och johanna till bäsna och hälsade på Erik, Cajsa och Moa.. gosan !

sen åkte vi till borlänge igen, först köpte jag och johanna donken, sen gick johanna mamma och pappa till systemet, och jag satt och drack cola. sen gick jag och johanna och solade, och visst hade jag väl fått mit lön idag också.. 2000 på 2 dagar är väl inte helt fel, haaaa`?


iallafall, perfekta dagen, och i morgon kommer babyove hit och firar midsommar, sen kör vi P&L!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback