and then I don't know

igår blev jag sjuk.. buhu, feber och ont i halsen. Idag inge feber .. lite svullen hals och förkyld som fan igen på mindre än två veckor kanske. Aja hellre nu är nästa fredag , för då är det ju dags för studenten :D

sen fattas bara ett jobb.. någon som vill anställa mig? JAG ÄR BÄST PÅ ALLT, så come on nu!

idag tänkte jag mig att gå upp runthalv nio fast jag skulle vara hemma.. öhm.. sen snooza jag väl typ, 2 timmar så kom upp vid halv elva. sen satt jag och solade på ballen ett tag och käkade frukost. Det va så varmt att när jag hade ätit upp min första macka och skulle ta nästa så hade smöret smällt på den haha. Lite kul faktiskt.

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag dårå , nyst och snytit mig tusen gånger bara.



trött och halvsjuk linda men ruffsigt hår




är lite brun men ska fan bli brunare, PUSS PÅ MINA SHORTS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback