tisdag

hejsan!

idag imorse var jag vid tandläkaren, och jensan klarade körkortet, GRATTIS BABY<3 nu kan vi åka bil:)

Efter det hade vi svenska och sen PA sen slutade vi, skönt!
 Jag har varit yr hela dagen idag, jätte jobbigt, sådär som när man är full och ska sova med det bara snurrar så man vill dö, så har det kännts :( Men sen så efter vi hade käkat gick jag och la mig på soffan i två timmar, så nu känns det bättre, men är fortfarande trött som fan ;O

imorgon blir det skola 9.30-12 sen vet jag inte vad som ska hända. Det skulle tydligen komma typ 2 dm snö imorgon , jag tycker det räcker nu va. på fredag kommer bibi, längtar !



jennie gör lite reklam








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback