onsdag

idag efter skolan åkte jag till kupolen med ninni och johanna en stund, jag slog i ett element under nageln, men det gick inte hål men blödde under skinnet och nagel. Så just nu känns det som att någon sitter och pillar med en nål under min nagel  plus att det är  en blodplupp där :(

sen skjutsa ninni hem mig och vid 16 somnade jag, sen vid 18 hade tydligen mamma kommit in och sagt att hon skulle på yoga och att jag skulle släppa ut hundarna. Jag vaknar kl 19 och går upp å kollar på tv och undrar vart alla är, eftersom jag inte minns att mamma vackte mig.  så pappa låg och sov för han skulle jobba natt, så råka väcka han en halvtimme försent eftersom jag trodde mamma och han hade åkte någonstans, sen kom mamma hem och berätta att hon varit på yoga osv.

snacka om att sova djupt, fast jag hade tydligen satt mig upp och svarat åt mamma att jag skulle gå upp å sådär.

Och nu sitter jag och äter, kom precis på att jag inte hade ätit mer än några strips och bröd av johanna när hon käkade på kupolen. vad har egentligen hänt med mig och mitt minne? jag brukar aldrig sova på dagen :S

dagen har väl inte vart så lyckad då om man säger så, men helt okej!



we are just ordinary people 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback