måndag och jag vill ha lov

ja, lov vill jag ha mer utav, fast när jag och jensan kollade i kalendern insåg vi att jag har lov vecka 9 och vecka 14 medans hon har vecka 8 och vecka 14, kul? NEJ :(

men det löser vi väl på något sätt :)


Idag va iaf första dagen i skolan efter jullovet som va 3 veckor?! va?!! Kändes ju som en helg, fredag lördag och söndag. Kan inte fattar hur det gick så fort :|

Hade iallafall första barteknik lektionen idag, verkade skit kul ju att blanda drinkar och grejer!!
sen hade vi religion och efter det dryckeskunskap, gjorde inte så mycket och fick sluta tidigare för läraren skulle på möte, nice ju !

Efter skolan åkte jag hem och träffade emilie på stan och vi åkte buss hem tillsammans, länge sen vi sågs men som sagt får vi ta det över en kaffe någon dag :D

kom hem och tog det lugnt bara , käkad lite mat och duschade sen kollade jag på vem vet mest och halv 8 hos mig :) favoriterna !!!!!  och ikväll blir det paradise hotel x2 !




snorig på tåget mot örebro


fin bild på converse som jag tog ;) proffset


aww, sweet hun<3

Kommentarer
Postat av: jennan

du är sweet hun, paradise är såååå goooood :D love you

2010-01-11 @ 21:34:39
URL: http://jenniferpalevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback