jul nyår och kumla

japp, nu har de ju varit jul och nyår och allt sånt dära, allt var kalas!! fick min p&l biljett så nu är det klart :D
nyår firades med babylove  i bro hos anna och ante, vilket var lyckat ! as bra!

några dagar efter nyår blev jag sjuker sen åkte vi till kumla, och nu känner jag mig tillräckligt bra för att åka in till örebro och dra på satin, där jag tänkte ta mitt andra krog-besök ^^

först ska vi tydligen sitta och dricka på någon "rockbar" , får se hur det blir då flr mig som äääääääääälskar rock och sånt . Menmen blir väl säkert kul! see ya







ställde in kameran på fyrverkeri, det blev ju bra. fast de blev snyggt




photoshop

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men uscha vilka otäcka ögon ho fick,../ Ninni

2010-01-05 @ 18:45:54
Postat av: Mathilda

menade den lila :)

2010-01-06 @ 12:34:54
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback