måndag

imorse orkade jag inte gå upp, eftersom varken jag eller jensan kunnat sova på natten, men gick iaf upp och åkte till stan och sa hejdå till babylov, sen hoppa jag på bussen till skolan :)

väl där va de bara jag och camie, så vi trodde inte vi hade någon lektion, men vi blev ju iallafall 6 st hahah, sen fick vi sluta för dagen runt tio, skönt det :)

så kom jag hem och gjorde min spcialare, makaroner och bea  ;) hr precis druckit kaffe och så, väntar på att eller ska börja, haha love it !

I torsdags kom jensan hit när jag va i skolan och förberede för vår projektredovisning, sen kom hon, mamma , pappa, ninni, tiit och cajsa dit och åt, trevligt. På fredag så kom hon och johanna och anna och mötte mig på skolan, sen gick vi ner till stan och fikade  och då går en kändis förbi, Malin ewerlöf. hon gick förbi där med sina barn ^^



 och senare på kvällen började med lite förkrök hos mig coh johanna sen drog vi till flamingo och träffade cimon från paradise hotel, nice eller? ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback