sova

 i fredags åkte jag till jennifer, blev lite ändrade planer eftersom hon skulle kommit hit egentligen,

vi har för det mesta handlat julklappar och sånt i helgen, men i lördags natt satt vi två bara och spelade TP, haha (typ frågesport ) men det va kul, riktigt kul hade vi !


och så i lördags va vi även hos hennes kusin som fyllde 16, och så gosade vi lite med norton såklart !

Idag sov vi länge och sen åkte vi till marieberg och kollade runt efter jeans till jensan och så käkade vi litegranna.

sen skjutasde hon mig till örebro och jag åkte hem. Nu kommer vi inte ses på kanske 3 veckor och 2 helger, men för hoppningsvis blir det bara 2 veckor och 1 helg. saknar dig redan hjärtat<3


väntar på att jensan ska ringa nu, sen ska jag sova :) resten av veckan lär bestå av jobb.




PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback