Måndag.

då är det måndag , eller det har det ju varit ett tag men men.

jag sitter på jobbet, har jobbat sen ett och det går hur bra som helst. Blir verkligen motiverad!
Och imorse skulle jag åka 12.20 hemifrån , men han ju kolla posten och såg att min klocka fanns att hämta på "rätt pris" så de va bara att ta tolv bussen och hämta den, såååå fin. kommer bild sen.

Och eftersom jag och johanna fått våran lägenhet och flyttar den 1 januari, så känns det ju hur bra som helst att jag fick gå upp på heltid på mitt jobb också! Det mesta flyter liksom  på just nu.

det blir jobb hela veckan, och i helgen så ska jag handla dom sista julklapparna, och förhoppningsvis hitta allt jag söker, men det mesta är klart, vilket är galet skönt. Brukar alltid få åka ut på min födelsedag den 23:e december och handla då för jag inte fått tummen ur röven. men nu så är det lite bättre.


Ninni, om du läser detta vill jag leka med er i helgen :)



saknar lille snutte Moa också !



PUSSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback