måndag

då sitter man på jobbet igen, saknar att man inte har jullov. chilla halva januari liksom !

menmen, är ju tight sen när lönen kommer. Plus att jag ska flytta hemifrån i veckan, OCH idag betalade jag min första räkning . Vuxenpoäng, KATCHING !

Har lite ont i halsen idag och lite sådär, antar att jannifer smittade mig när hon va hos mig nä jag fyllde år, haha. Men det vare värt ;)

i morgon får vi våra nycklar till lägenheten, och i helgen packade jag ner alla mina grejer, så för mig äre bara att börja flytta dit saker. Allt förutom mina kläder då men det går fort att fixa.

Om någon därute behöver en garderob, så kan ni få min, för jag behöver den inte längre. Skriv en kommentar eller smsa/ring om ni har mitt nummer. Ni får den gratis såklart :)

juste , typ 10 minuter innan jag skulle åka och jobba kom mamma på att jag hade tandläkare i falun idag, ska kolla så dom inte flyttats efter rälsen åkte ut. tur man har mamma alltså, hade helt glömt bort det haha.

men vi hörs latero.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback