3 dagar till 19

yes, snart fyller jag år. inte för det är något att se fram emot men då händer det något annat iaf än samma sak varje dag.

Och måste bara berätta om nyss när jag ringde till en tjej. haha!
så jäkla skön, hon snackade typ som om vi känt varandra hur länge som helst.

Det slutade med att vi satt och garva och skämtade om att man fick med en väska värd 398 som såg ut att kosta 25. ändå tog hon det erbjudandet. åh, om varje samtal vore sådär hade jag haft det bästa jobbet i världen. seriöst. Det ger verkligen ett lyckorus när folk är trevliga och man kan skämta sådär. Det stärker ens självförtroende till tusen.

folk tror säkert att vi bara gör vårt jobb och är skit tråkiga men det kan faktiskt bli jävligt kul om man själv visar att man kan skämta med dom man ringer  osv.

jag är tacksam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback