törsdäj

Idag slappar jag som fan
har ju liksom bytt båge i käften så har skapligt ont i tänderna haha, fan :(

har tänkt på de här med 50-öringarna, som jag sa till pappa igår :

"jag tänker fan spara en 50-öring, så när jag blir mormor eller farmor så kan jag säga till mina barnbarn att, på min tid, då hade vi såna hära, så ska jag visa min sparade 50-öring. Precis som min farmor gjorde och sådär"

så kommer jag ju typ kunna säga, när jag va sisådär 8-9 år då kunde jag gå till gulan i åselby och köpa ett jenka tuggummi för en 50 öring.

för när jag får barnbarn så kommer väl ett 1-kronors tuggummi kosta typ 10 eller nått haha !

har jag inte rätt ? vavavavavavava




PUSS sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback