so small

jag är trött chey nu, men sen när jag ska sova kommer jag antagligen inte kunna sova :|

och den som vill anställa mig är välkommen att hör av sig till mig ! tack på förhand!



Och jag saknar den varma sommaren som fan, det är slutet på augusti och det borde vara fint och varmt tycker jag !!

men ändå, mysigt när det blir riktig höst sen, på nått sätt. Och mysigt med vinter, när de snöar lite lätt och man har massa ljus tända, för att inte prata om julmusten haha LOVE IT !

Men mest önska jag att sommaren va varm hela tiden istället för  antingen kokhett och typ 35 eller kallt och typ 13. Det kunde väl iallafall varit 25 grader hela sommaren istället.

menmen, men ska väl inte klaga heller.


later min vän. PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha okej, tack !

2010-08-25 @ 14:24:32
URL: http://cikao.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback