onsta

de är väldigt många som är inne och läser fast jag inte skrivit på ett tag.. men kan ju göra de nudå.

har hänt rätt mycket i mitt liv men allt kan ju inte skrivas ut.. vet inte vad jag skrev sist, men har vart på kolmården, i göteborg och på pride i sthlm. jag har köpt en ny fin data och senast idag skulle jag raka streck i mitt hår.. men det blev två hål istället, tur att de växer fort.

jag har möbelrat om också.. som jag gör typ varje gång jag städar. men den här gången slängde jag ut mitt databord, rensade alla lådor och min garderob och jag färgade ju håret rött ett tag också.. men fick lätt panik när färgen åkte ut och jag tyckte de var oranget på en gång... så de blev brunt rätt fort igen, jag håller mig nog till det.

jag sitter på min datastol nu med datorn i knät eftersom jag inte har något bord haha. blir lite skakis i benen.

menmen, lite bilder kommer här;


Kolmården


jag med anton och amanda med amelia


Pride


jag och kärleksgänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback