onsdäj

har kommit hem från tandläkaren nu, ska byta båge om en månad igen, sen ska vi säga när jag få ta ut den!!!!
när jag och pappa kom från falun så åkte vi och handlade lite, jag betsämde mat !

tagliatelle m. kyckling och paprika"gryta" GÖTT ELLER? kocken själv ska tillaga det också.

__________________________________________________________________________________

Jag vet inte hur jag ska men jag kan inte hålla mig
Leendet förtrollar mig
Chansen, jag ba taoren
så om chansen finns där baby bara taoren
Du va nära men nära skjuter ingen haore


en liten text ur monty ft. lorentz - en till himmel


___________________________________________________________________________________


HAHA SÅ CHARMIG BILD !



si ja läjta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback