månda

I fredags åkte jag till kumla, jensan hämtade mig med bilen och vi åkte direkt till ikea och jag köpte mig en säng :)

sen åkte vi hem och åt lite och så, sen kolla vi på film och gjorde inte så mycket mera :)
på lördagen var jag, jensan och amanda hos deras mormo hela dagen och gosade med tvillingarna och så. gick och köpte lite glass och va ute och gick, mys !

sen på lördagkvällen blev de grillning med familjen palevik + alla andra :)

sen på kvällen drog Elin och Linda med mig och jensan ut på krogen men vi fastnade på pitchers hela kvällen med två australienare eller vad man säger :)

På söndag fikade vi med jensans farmor och farfar och sen åkte vi hem till borlänge och skruvade ihop sängen de första vi gjorde :) sen gosade vi bara med film och så. Idag blev de atrt Cajsa och Moa kom förbi på lite fika, så kul att träffa dom! sen på kvällen blev det att jag jensan och johanna drog till kupolen en snabbis.. sen vid 9 åkte jensan hem och nu gör jag ingenting. Imorgon blir det nog lugnt !!




Moa såg sig själv och sa : MOA !!


Gos moa och jag


jag och hjärtat <3


brrrr kallt !





vi hörs, PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback