uppdat.

några som vill ha uppdatering nu! kanske är passande eftersom jag inte skrivit på flera dagar ^^


en liten text tillägnad stefania som är bästa bloggläsaren!!

om du var en blomma och jag var en ko
då skulle jag äta upp dig för du är så go!!!!!


fast en liten diss till dig också eftersom du inte kommer på p&l :(


mamma kom nyss och hade köpt en tårta, och jag frågade "vem fyller år? "  ingen såklart, de va tydligen en halloween tårta som ska ätas imon, och då kommer även nattis, babylove!

jag har en snus kvar, jag behöver snuuuus.ge mig snuuus.jag måste ha!!!! du johanna...? (A)



Kommentarer
Postat av: stefania

du borde visa bild på tårtan. om den är cool alltså. ^^

2009-10-30 @ 16:09:27
Postat av: linda

de kommer dåå:D

2009-10-30 @ 16:16:36
Postat av: stefania

ge mig bild dåååå :D

2009-10-31 @ 00:32:08
Postat av: linda

du får en bild imorgon !:D

2009-10-31 @ 01:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback