lördagkväll

jag sitter och kollar på "little miss sunshine"  och saknar jennifer.. det är helt jävla sjukt hur tom jag är utan dig.
Du ska aldrig mer få åka ifrån mig, åtminstone inte i två jävla veckor!!


Imorgon har jag klarat 1 av 3 helger utan dig, och det är förjävligt. Allvarligt trodde jag aldrig att det skulle bli såhära jobbigt. Ingen som säger/ringer och säger godnatt.. och att inte vakna upp bredvid dig när man gjort det i så många veckor är så sjukt himla tomt! ett helt höstlov själv sen en skolvecka + en helg.. sen kommer du hem men då dröjer det fortfarande en vecka innan vi ses !

JAG HATAR USA
JAG KOMMER ALDRIG VILJA ÅKA TILL USA
JAG VILL ALDRIG GÖRA NÅGOT SOM HAR MED USA ATT GÖRA




blä.. usch hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback