14/10

hejsan!


Idag slutade jag så jag hann med 11.00 bussen, sen fopr jag hem till anna och ante
Bara ante som va hemma först, så vi spela lite xbox, gta<3

Sen kom anna hem , då drack vi lite kaffe/te och prata lite :) sen spelade vi lite mer xbox å sådära.
Sen åt vi lite mat sen fick jag ett ryck och satt på mig antes kläder haha, butchen yey!
vid 16.30 skulle anna åka och jobba och ante träna, fast inte direkt så dåp gick jag hem, och åt igen haah yey för mat!

nu sitter jag här och väntar på att johanna ska få tummen ur och slänga huvudet över badkarskanten, sen ska vi köpa snus , INGE MERA CIGG! Imorgon är det kök hela dagen i skolan med hasse, det kan inte bli bättre !

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har inte ens få in tummen än :O men ska duscha nuuuuuuuuu :)

2009-10-14 @ 17:25:44
URL: http://cikao.blogg.se/
Postat av: lennart

BRA INGA MER CIGG

2009-10-14 @ 18:34:42
URL: http://jenniferpalevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback