onsdag

Skulle haft en lektion idag, svenska, hha men så blev det inte eftersom igår kväll lyckades mitt rälsspår gå sönder, så va till tandläkaren och fixade det idag, så har inte varit i skolan alls idag.

Nu sitter jag här och väntar på att johanna ska bli klar så jag och pappa kan skjutsa henne till djurås och sådär, eftersom hon ska vara barnvakt :)

Idag har jag faktiskt städat, allt glänser här inne nu, skorna står snyggt uppradade och alla stearinljusen är utbytta och fräsha! (dammråttorna är också borta)


och när jag kommer hem igen från djurås ska jag börja med maten, tänkte wok idag, min är godast ! lovar er!
sen ska jag väl typ dra till tågstationen, nej jag ska inte fixa min räls, jag ska möta upp jensan baby som kommer idag :D MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback