oj

jag har visst glömt att skriva i min blogg på en vecka eller så ^^

men i torsdags åkte jag till jensan, och efter 4 veckors väntan så var det den bästa känslan alltså, helt sjukt !<3

och på onsdag kommer hon hit iih, jag längtar!  och på lördagen ska vi åka upp till djurås och baka lussebullar, alltså hur mysigt äre inte? klockis om det skulle snöa också!:D


måste plugga till nått sånt där argument grejs, kommer inte klara det :|

igår när jag skulle sova, va allt oskönt och jobbigt och jag blev irriterad, så ja.. klockan kanske var närmare 06.00 innan jag somnade, så jävla pissigt. HATAR DET !
så jag är hemma idag och ska försöka städa rummet och sådär,

I'M OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback