fredag




idag  efter skolan åkte mamma, johanna och jag till kupolen och handlade lite och åt, mys !!

köpte två st jeans leggings, ett par gråa och ett par svarta, skönt så man kan använda mer snygga t-shirtar nu också !. Sen köpte jag en skitsnygg t-shirt också, gillart som fan!
kanske kommer bilder sen men får inte in nå bilder i datorn just nu.


kollade på idol nyss och mariette och rabih hängde löst, fan, tur att mariette fick stanna annars hade jag fan dött.
Ringde faktiskt och röstade på mariette, och de va hon som pratade när man svarade, sweeeeet säger jag bara !
kan ju säga att jag pratat i telefon med mariette nu haha ;)


usch, jag är jätteyr, känns skitjobbigt!! vet inte varför men hoppas det går över snart.



Efetrsom jag är så smart och kom på att vi hade bredbandsbolaget så  fick vi en voddler invite gratis så nu har jag voddler på datorn, SÅ KOM OCH KOLLA PÅ FILM FÖR GUDS SKULL!!







slänger in en bild på mig och moa



Kommentarer
Postat av: stefania

bilder på dina nya snygga kläder uppskattas ^^

2009-11-07 @ 01:06:32
URL: http://stefrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback