mmmm









Jensan har varit här sen i onsdags, jätteeeeeemysigt!  Fast idag åkte hon hem med 10 tåget för hon har dan  vid ett.
så idag va man pigg och alert kl 09.00, haha NOT.

Kollade nyss på klippet när mariette sjöng bleeding love eftersom jag itne såg de programmet av idol, FYFAN SÄGER JAG BARA, rysningar på hela kroppen! ÅH hon är så bäst, <3

(jag drömde att jag va kompis med mariette, bästa drömen någonsin!!!!!!!!!)


bilder från onsdag-lördag



tatuerade jensan


Jensan dansade lite och så


försök till cupcakes


ingen poser



lilla modellen



4 stora hundar och en liten


jag och nattis


massa gosedjur


en hamstör



lussebullar och mjölkrig


mjölkrig, njuder på bilden


engla, lilla klumpen


foto:linda världsbäst bengtsson


sweetie i mjölkrig


alexa, tror jag haha såg inte skillnad på alla fyra


galen!

Kommentarer
Postat av: jensan

du får inte glömma att jag är världens bästa fotograf :D glöm ej din flickas namn:OOO:D love<3

2009-11-22 @ 15:55:44
URL: http://jenniferpalevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback