tisdag

idag åkte jag hem från babylove, på söndag kommer hon hit , mys!!

i lördags va jag jensan och nelle hos dan och umgicks, trevligt må jag säga.
söndagen va vi på marieberg och köpte lite saker och sen på ikea.

bakade också knäck som jensan lyckades få över foten, blåsor och skit, stackarn.

måndagen va jensan i skolan och jag va hemma och städade hennes rum, nu är det fint igen :) hehe

Imorse försov vi oss (som vanligt) missaade tåget hem på morgonen, sen skulle jag åka hem 13.20 men tåget kom inte förens 13.55 typ så ja, fick vänta ganska länge, och va hemma runt 16.30, sjukt segt!

idag när jag kom hem mötte anna upp mig vid tåget, vi åkte hem till mig ochåt sen bowlade vi med torpet, ahha vi och massa små söta ^^

sen köpte vi pizza/hamburgare och åkte hem hit och käkade igen, sen åkte anna hem och nu sitter jag här och ska snart sova !

imorgon är det en lektion, torsdag städa kök, fredag typ säkert fika sen slutar vi och då väntar 3 veckors lov, hur nice är inte det då?

och snart fyller jag ju år :D


nu blev det mycket här, så puss och nyp







So baby don’t worry
You are my only
You won’t be lonely
Even if the sky is falling down
You’ll be my only
No need to worry



Kommentarer
Postat av: jensan

ÅH massa mys när jag kommer till dig <3 längtar redan, Älskar dig <3

2009-12-16 @ 12:51:55
URL: http://jenniferpalevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback