tisdag

Haft en asbra helg hos babylove.

fredagen kollade vi på film bara eftersom jag inte kom fram förens kl halv sju
lördagen åkte vi in till örebro och kollade på nelle och ema som hade grejs på krämaren, sen på kvällen åkte vi till ema och drack lite. Vaknade även upp där och åkte och köpte tyg till jensans dansuppvisning sen åkte vi hem och åt, duscha sen åkte vi till jensans dansuppvisning i hallsberg.

övertrötta på måndag morgon sket vi i alarmet och sov vidare till klockan 12 typ, mys!
tog tåget halv 6 hem och åt duscha och sov:)

gött, idag har jag bara varit i skolan 8-14 typ, åt en knäck och det tog mig fan 20 minuter, my god!

imorgon är det skola 9.45 - 11.10 sen tandläkarn och förhoppningsvis sätta fast lilltanden , weeii :D
och på fredag kommer jensanbaby :D

puss och nyp!







(alla är jensans <3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag å Nattis vill ha en varsin stjärna av dom som e kvar..hehe =)

2009-12-09 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback