lördag

Nu har jag precis käkat frukost och sitter nu och dricker kaffe.

Igår fick man jullov, hur skönt som helst att vara ledig i 3 veckor framöver!!
Efter skolan, där vi bara hade avslutning så åkte jag mamma pappa och johanna och handlade, och efter det så åkte vi upp till djurås för att gratta anders som fyllde 33 :) och imorgon väntar firande för min bror som blir 28, sen den 23e fyller jag arton, sen blir det julafton,nyårsafton, pappas födelsedag och sen i februari blir Nattis hela sex år, sjukt hur fort tiden går, nyss va du en liten bebis som gjorde "läppen" så fort du blev ledsen ^^

Just ja, den 22a har ju jag och babylove 4 månader , hur mysigt som helst!

Idag ska väl jag och johanna åka in till kupolen och hon skulle handlanågot till pappa i julklapp, annar blir det nog lugnt hela dagen, och imorgon blir det storstädning av rummet så gott som hela dagen!

I tisdags när jag kom hem, hade någon av katterna haft nermin ljusgrej med sand i på golvet, kan upplysa er om att sanden ligger kvar, hha eftersom jag inte orkat städa något mer än det jag ska göra imorgon. Fast det är ju dock inte värsta sand högen på govlet men de är sand iallafall^^



lilla snuttan på midsommar för flera år sen


hulken


min prinsessa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback